Juan Miguel Bayarri: “El comerç local no està renyit amb les grans superfícies”

En el primer any com a regidor de Comerç, Juan Miguel Bayarri aposta per una fira més professional, amb una imatge que venga, amb més oferta d'oci nocturn, amb inversions en els envelats i en l'entrada oficial al recinte. En definitiva, aposta per fer més visible Puçol DeMostra, sempre en col·laboració amb l'Associació de Comerciants i Empresaris de Puçol.

Enguany, la primera cosa que veuran els veïns en entrar a la Fira és una entrada oficial més àmplia, que convide a pegar una volta per l'avinguda de la Mancomunitat. És un bon exemple del que perseguix el regidor de Comerç: que la imatge que transmet la Fira siga més professional, no una cosa temporal i improvisada, una fira sòlida i atractiva en què hi haja ofertes per a tots i, si pot ser, organitzades per sectors, perquè entre els comerciants hi haja una competència positiva.

Hem adquirit una dotzena de carpes noves, de lona, ignífugues, impermeables… cal apostar per exposar la riquesa del comerç de proximitat, però amb una bona imatge, un aspecte que convide a passejar per la Fira”, explica Juan Miguel Bayarri. “A més, hem traslladat l'escenari al carrer de Colom, perquè a l'avinguda hi haja més espai per a passejar pels comerços i davant de l'escenari més espai per a gaudir de les actuacions.

Una ampliació que també es trasllada a l'horari: enguany s'inaugura el divendres 3 de juny de vesprada, mig dia més que en les últimes edicions; i, a més, s'amplia l'horari d'oci nocturn amb actuacions musicals, perquè a la nit la Fira també tinga vida, sobretot pel que fa a l’hostaleria.

A més, hem traslladat l'horari de presentació de la Ruta de la Tapa al dissabte de matí per separar clarament les propostes dels comerciants de les propostes de la Ruta, el motor de les festes, que tindrà el seu punt àlgid al començament de setembre: compartixen espai en juny, però són ofertes complementàries”, apunta el regidor.

Una separació que també planteja a mitjan termini en la distribució dels envelats de la Fira, perquè el veí que s'hi acoste puga tindre productes similars a prop i comparar abans de decidir-se. En definitiva, el que considera una “competència positiva”.

I tot amb un objectiu final: la professionalització de la Fira, perquè siga un atractiu en si mateixa, propòsit que només es pot aconseguir a llarg termini i en col·laboració amb l’ACEP, amb la qual “es treballa molt bé”, assegura el responsable local de Comerç.

Un objectiu que és, al mateix temps, un missatge: “El comerç local no està renyit amb les grans superfícies”. Una afirmació que Bayarri matisa i desglossa en dos aspectes: “El comerç de proximitat oferix serveis que no donen les grans superfícies i, sobretot, crea treball en l’àmbit local, per la qual cosa cal donar-li suport per fer-lo més visible.

En definitiva, cal apostar pel nostre comerç de proximitat, perquè els veïns el tinguen sempre en compte com a primera opció a l’hora de fer la compra.

Informa: Sabín | Disseny cartell: Sento Pascual | Fotos: Sergio Maestro

461-juanmi-bayarri-en-la-feria-1

26 Maig 2016
FaceBook  Twitter  

Altres