Mado Beltrán és nomenada Musa de la Música per al 2004

Mado Beltrán és nomenada Musa de la Música per al 2004

“Estic tota la vida tocant el clarinet en la banda, per això quan va sorgir la possibilitat de ser elegida Musa de la Música era omplir una de les meues il·lusions”.

Jove, alegre i sincera. Mª Dolores Beltrán Esteve, va ser nomenada el diumenge 25 d'abril Musa de la Música per al present any, en un concert que també servia de clausura als actes de celebració dels 25 anys d'ajuntaments democràtics.

Mado, que és com preferix que li diguen, es va presentar voluntària per a substituir la seua amiga Charo Sánchez, que ha sigut la musa de l'any passat i, ara que ja ha sigut presentada, només una cosa l'entristix: “disfrutaré al màxim d'enguany i, sobretot, podré escoltar els concerts del Centre Musical i Instructiu Santa Cecília... la pena és que no podré tocar en els actes més importants”.

I és que precisament eixa és la tasca de la musa, representar al CMI en els actes més destacats, acompanyada sempre del president, José Sancho, el qual es mostra molt satisfet d'haver recuperat una tradició que es va perdre durant uns anys: “Santa Cecília té ara quaranta-cinc anys d'història i la tradició de l'elecció de la musa es va perdre en els anys setanta i huitanta, però es va recuperar fa dotze anys i hui per hui és un orgull veure que tots els anys tenim candidates noves per al càrrec”.

El concert del 25 aniversari d'ajuntaments democràtics va ser ja el primer acte oficial de Mado Beltrán, el qual molt prompte també presidirà el concert de Sant Joan, l'ofrena del 6 de setembre, el concert del 9 d'octubre, la setmana de Santa Cecília al novembre i tots aquells festivals de primer orde en què participe Santa Cecília.

Parlant del concert, Juan Gonzalo Gómez Deval va dirigir al CMI davant de les cent cinquanta persones assistents al saló d'actes, en un concert matinal que en la seua primera part va comptar amb el pasdoble “Puçol”, el “Orfeó dels inferns” d'Offenbach i una suite de “My fair Lady” de Lerner i Loewe. I, després de l'elecció de la musa en el descans, es va tancar amb la interpretació de tres peces més: “Del Perelló a Catarroja” de Serrano, “L'alegria de l'horta” de Chueca i el “Himne a Puçol”, del mateix Juan Gonzalo Gómez Deval.

 

30 abril 2004
FaceBook  Twitter  

Altres