
Bases del V Concurs de fotografia taurina Vila de Puçol
OBRES PRESENTADES:
1.- Podran participar totes les persones, siguen o no professionals de la fotografia. S'establix una única categoria independentment que la fotografia siga en blanc i negre o color, digital o analògica.
2.- El tema de les fotografies deurà obligatòriament tractar sobre la Festa dels bous en la Vila de Puçol durant l'any 2009.
3.- Cada autor podrà presentar un màxim de tres fotografies, amb total llibertat de tècniques o procediments.
4.- La grandària de les fotografies serà de 20 x 30 cm. i aniran muntades en un pass-partout de cartolina blanca o negra, amb una mesura exterior de 40 x 50 cm. Totes les fotografies deuran portar escrit al dors el lema de la col·lecció i el títol de la fotografia. En sobre a banda, degudament tancat s'inclourà la relació dels títols presentats, lema adoptat i nom, direcció i telèfon de l'autor, indicant en l'exterior del sobre únicament el lema adoptat.
JURAT:
5.- El Jurat estarà compost per persones de reconeguda solvència en l'àmbit fotogràfic i representants de l'Ajuntament de Puçol. Este jurat, podrà eliminar tots aquells treballs que no reunisquen les condicions establides en estes bases. A més, en el cas que el nombre de fotos supere les dimensions de l'espai de l'exposició, realitzarà una selecció prèvia de treballs.
6.- La resolució del Jurat serà inapel·lable i no podrà declarar desert cap dels premis establits.
PREMIS:
7.- Els premis establits per a la quinta edició són els següents:
Primer premi: dotat amb 200 € i diploma.
Segon premi: dotat amb 150 € i diploma.
Tercer premi: dotat amb 120 € i diploma.
Premi La càmera va estar allí (premi únic, a la instantània que reflectisca el moment més significatiu): dotat amb 180 € i diploma.
A més, s'atorgarà un diploma a tots els autors que presenten obra a esta edició del Concurs de Fotografia Taurina Vila de Puçol.
8.- Les fotografies premiades quedaran en propietat de l'Ajuntament de Puçol, així com tots els drets que puguen derivar-se d'estes.
CALENDARI:
9.- Els terminis d'entrega, exposició i arreplegada dels originals són els següents:
- *Les fotografies hauran d'entregar-se en mà en l'Ajuntament de Puçol, en la Plaça Joan de Ribera, s/n, 46530-Puçol (València), per registre d'entrada, en dies laborables, de 09 a 14 hores. Tancant-se el termini d'admissió el dia 6 de novembre del 2009, inclusivament.
- *La data d'entrega dels premis establits en estes bases i diplomes de participació, es comunicarà als participants, sempre en el primer trimestre de 2010.
- *Tots els treballs seleccionats formaran part d'una exposició organitzada per este Ajuntament.
- *Els treballs no premiats podran retirar-se en el Departament de Festes de l'Ajuntament, a partir del 15 de Febrer del 2010. És imprescindible l'exhibició del resguard que acredita la propietat dels mateixos. A partir del 16 de març del 2010, aquells treballs que no s'hagen arreplegat, passaran a ser propietat de l'Ajuntament, qui disposarà si s'arxiven o es desfà d'ells.
10- Tant la Regidoria de Festes com l'Ajuntament de Puçol no es responsabilitzen ni del deterioració ni de la possible pèrdua dels treballs presentats.
11- El fet de presentar un treball significa, per part de l'autor/a, la total acceptació de les presents bases.
12- Qualsevol aspecte no previst en estes bases serà sotmés a estudi pel jurat, i la seua decisió serà inapel·lable.
