
Dos nous cursos d'informàtica organitzats per l'ajuntament
Com controlar l'ús d'Internet a la llar i com posar a punt un ordinador per a mantenir-lo ''net'' i en bon funcionament. Són les dos propostes de la Regidoria de la Dona per als nous cursos que s'impartiran entre febrer i juny.
Per a participar en estos cursos és precís inscriure's al departament de Serveis Socials, situat a la planta baixa de l'Ajuntament de Puçol.
El primer dels cursos, de divuit hores de duració, se centra en el control de l'ús d'Internet a la llar. Va dirigit fonamentalment a pares que volen saber com controlar els seus fills, tant a l'hora de limitar el temps d'accés a Internet com a l'hora de saber si realment estan visitant continguts adequats per a la seua edat.
Este curs s'impartirà els dijous, de 15 a 17 hores, a la Casa de Cultura, des del 7 de febrer al 27 de març.
A continuació, del 16 d'abril al 18 de juny, tots els dimecres de 17 a 20 hores, tindrà lloc un curs de trenta hores per a aprendre a posar l'ordinador a punt: eliminar virus, controlar spywares, prescindir d'arxius temporals i programes innecessaris... i tot això realitzat amb programes gratuïts (freeware).
Las places als dos cursos són limitades.