L'associació de comerciants proposa cada mes una activitat distinta per a premiar els veïns

El dijous 18 de febrer, en la Prefectura de Policia Local, es va celebrar una maratoniana assemblea general de l'Associació de Comerciants i Empresaris de Puçol (ACEP) que va finalitzar prop de les 11 de la nit, on es va realitzar un balanç a les activitats de 2015 i es van presentar les propostes per a enguany, que inclouen algunes novetats.

L'assemblea dels comerciants va comptar amb la presència del regidor Juan Miguel Bayarri, el qual va tornar a insistir en el suport que l'Ajuntament de Puçol continuarà prestant a l'associació, “ja que forma el teixit vertebrador de la població i la seua presència és fonamental per al desenvolupament de la vida local”.

Al llarg de la sessió, Mónica Novejarque i el president Gonzalo Alcácer van utilitzar un power-point per a presentar els comptes de 2015 de l'associació, repassar les campanyes i sortejos promocionals realitzats el passat any i presentar els nous suports publicitaris que estan en marxa en l'actualitat: des de les banderoles identificatives en la porta de cada comerç, fins als nous mupis amb el mapa de situació de les botigues associades en cada barri, passant pels vídeos en YouTube i l'ús de les xarxes socials, tant de l'associació com de l'ajuntament, sempre amb campanyes dissenyades conjuntament amb el Departament de Comunicació municipal.

Finalment, van presentar la programació d'ACEP per al 2016, que inclou els tradicionals sortejos entre veïns només per comprar (de gener a maig), la fira comercial Puçol DeMostra que enguany s'amplia a tres dies (del 3 al 5 de juny), la Shopping Night (a l'octubre), el Black Friday (al novembre), una sorpresa nadalenca (desembre) i la possibilitat de recuperar el suplement de quatre pàgines La veu del comerç dins del periòdic local, proposta que eixirà avant si els comerciants preparen suficients articles per a iniciar les publicacions a partir de març.

El suplement és per a nosaltres una gran oportunitat d'estar tots els dies junt amb els veïns, en les seues cases, ja que es distribuïx tant en paper com a través d'Internet i és una oportunitat única de mostrar tot el que els comerços de Puçol podem oferir”, subratlla Gonzalo Alcácer. “A més és una fórmula ideal perquè cada comerç puga explicar als veïns els avantatges dels productes que oferix. No parlem d'un cartell publicitari, sinó d'articles amb què oferim nous servicis als nostres clients, ja siga en forma de consells, assessorament o documentació per a facilitar-li la presa de decisions”.

Els trenta comerços que van assistir a l'assemblea van debatre llargament sobre cada proposta, buscant noves idees, millores, suggeriments i, en definitiva, tot allò que puga servir perquè els membres de l'associació mostren als veïns el seu agraïment per continuar confiant en el xicotet i mitjà comerç local.

Informa i fotos: Sabín

fotos face174-asamblea-acep-2

23 Febrer 2016
FaceBook  Twitter  
quepaso portada 1

Altres