Després del sorteig de Sant Valentí, allau de propostes dels comerciants per a enguany

El dijous 11 de febrer es va realitzar el sorteig de Sant Valentí organitzat per l'Associació de Comerciants i Empresaris de Puçol (ACEP), amb l'assistència de Juan Miguel Bayarri, regidor de Comerç, que va ser la mà innocent que va traure les dos bitllets premiades, cada una amb un sopar romàntic per a dos persones. Les guanyadores són Inma Senent (que va comprar en la Farmàcia Villar) i Amparo Esteve Bosch (amb una compra en Amparo García moda). Però l'any no ha fet més que començar i els projectes són molts.

ACEP manté en 2016 el mateix ritme amb què va finalitzar el passat any: pràcticament un sorteig mensual per a premiar la fidelitat dels veïns de Puçol a l'hora de comprar en el xicotet i mitjà comerç local.

Passats ja Reis al gener i Sant Valentí al febrer, l'associació ja treballa en el sorteig del Dia del Pare i del Dia de la Mare, per a centrar-se després al maig i juny en la fira comercial Puçol DeMostra, que enguany amplia la seua duració a tres dies, un llarg cap de setmana per a mostrar als veïns tot el que poden veure, fer i comprar en el seu propi poble.

Per a parlar de tot això hem convocat l'assemblea anual de comerciants dijous que ve, 18 de febrer, a les 20.30 hores en la Prefectura de Policia Local”, recorda Gonzalo Alcácer, el president d'ACEP. “Allí debatrem no sols el calendari d'actes, sinó també la presència en mitjans de comunicació, una cosa fonamental per a recordar als veïns que seguim ací dia a dia, i en especial eixe suplement mensual de quatre pàgines que volem en el periòdic local”.

El suplement en elNoticies de Puçol es venia realitzant fins a l'any passat, amb el canvi de disseny no s'ha inclòs en el número de gener, però la directiva d'ACEP continua pensant que és una de les fórmules més rendibles per a estar prop dels veïns, ja que es distribuïx gratuïtament en paper i per Internet.

El que hem d'aconseguir és que cada comerç siga conscient que ha de fer-se càrrec d'un article en què explique als veïns coses interesants del seu treball o dels serveis que oferix”, finalitza el president. “Es tracta d'oferir la nostra ajuda i els nostres consells als nostres veïns, el que és anar molt més enllà que eixa simple inserció publicitària que tots fem per a col·laborar amb les festes i els esdeveniments esportius de la població. Amb estes quatre pàgines volem oferir una imatge del comerç local com a suport, inclús com a entitat que es preocupa de recuperar i mantindre la història, els costums, la vida quotidiana… una cosa que ja va quedar reflectida en el calendari que hem fet enguany”.

Un calendari de què s'han distribuït més de 4.000 exemplars i que combina fotos de comerços antics amb imatges actuals i un eslògan que resumix a la perfecció els objectius de l'associació: “Prop de tu en el passat, amb tu en el present, junt amb el teu en el futur”.

Mes d'un centenar de xicotets i mitjans comerços locals tenen una cita el dijous 18de febrer per a decidir com enfocar el futur de l'associació. No faltes.

Informa i fotos: Sabín 

fotos face

157-sorteo-san-valentin-1

12 Febrer 2016
FaceBook  Twitter  
quepaso portada 1

Altres