“Pròxims a tu”, campanya per a promocionar el comerç local en la comarca l’Horta Nord

El consorci Pactem Nord va presentar el dijous 29 novembre una campanya publicitària per a impulsar les vendes i reforçar el comerç local, l'acte es va celebrar a Museros i va comptar amb la presència de polítics i comerciants dels distints pobles de la comarca l’Horta Nord, inclosa la directiva d'ACEP (Associació de Comerciants i Empresaris de Puçol). La campanya es pot veure ja en la pàgina web www.proximosati.es.

Esta campanya, la número 9 que ha realitzat Pactem Nord, ha generat moltes expectatives en el territori, perquè es tracta d'un treball pioner en què també es posa en relleu el treball en xarxa en l'àmbit de l'impuls del comerç local.

La campanya, en la que han treballat moltes persones durant tot l'any, té el seu element central en un anunci publicitari que pretén posar en valor el treball de les persones que treballen dia a dia en els comerços locals de l’Horta Nord al temps de contribuir a l'increment de les seues vendes per mitjà de la sensibilització de la ciutadania.

L'acte de presentació, a què van acudir més de cent cinquanta persones, va comptar amb la presència de l'alcaldessade Museros, Cristina Civera; amb la presidenta de l'associació de comerciants de la Pobla de Farnals integrada en Facenord (Federació Comarcal d'Associacions de Comerç i empresa de l'Horta Nord), Pilar Juan Ferrer; amb el responsable de màrqueting de Caixa Popular, José María Company; amb Natxo Costa, director general de Comerç i Consum de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball; i amb Rafa García, president del Consorci Pactem Nord i alcalde de Burjassot.

En el torn de paraules de l'obertura de l'acte, tots van coincidir a destacar la transcendència que adquirix en els nostres municipis el comerç local, de fet, en termes de generació d'ocupació, junt amb l'hostaleria, suposa a l’Horta Nord més de 23.000 llocs de treball. També es va indicar que era necessari continuar treballant en esta línia, perquè amb associacions fortes i col·laboradores és més fàcil posar en marxa projectes conjunts que, individualment, serien més complicats d'impulsar.

Es va posar també de relleu el gran paper que les associacions de comerç de l'Horta Nord, amb les que treballa el Consorci Pactem Nord, realitzen en el territori, sent destacable el treball realitzat en 2015 en clau comarcal.

Entre estes associacions destaca el paper d'ACEP, que cada mes organitza distintes campanyes de sensibilització i sortejos, incloses la fira del comerç al juny, la campanya de Nadal i enguany, per primera vegada, la Shopping Night a l'octubre: “És cert que altres poblacions s'han reunit amb nosaltres per a prendre nota de les campanyes que tenim en marxa, però per a eixe tipus d'iniciatives hi ha la federació Facenord, perquè tots aportem el que estem fent i si és útil, que els altres pobles prenguen bona nota”, explica Gonzalo Alcácer, president de l'associació de Puçol.

Així mateix, es va explicar que la iniciativa es complementarà a més amb altres accions de difusió en què s'implicarà a comerços, ajuntaments, col·legis i altres espais públics de l’Horta Nord.

El treball, de gran qualitat tècnica, s'ha adaptat a diferents formats per a facilitar el seu visionat en diferents xarxes socials i mitjans de comunicació. També s'ha creat l'espai web www.proximosati.es, des del que es podrà visualitzar l'anunci i accedir a una altra informació d'interés, com per exemple les 6 peces individuals realitzades per les actrius i actors col·laboradors.

En l'anunci han participat de manera altruista, a més de diferents actrius i actors de Dones en Art de Burjassot, de les escoles de teatre d'Alboraya, de Massamagrell, de Meliana i de Puçol, altres persones com, per exemple, Miriam Muñoz, campiona autonòmica de triatló i propietaris de comerços de diversa índole en què s'ha filmat part de l'anunci.

Amb este treball, s'ha pretés destacar els valors del comerç local: servei, proximitat i professionalitat, a més es vol facilitar a les associacions de comerços locals nous instruments de difusió i sensibilització que permeten incrementar les vendes dels comerços de la comarca, destacant les seues qualitats i avantatges i incrementant el nombre de clients, especialment entre el públic jove i famílies.

La idea és que esta campanya reforce i complemente totes les campanyes que individualment siguen posades en marxa per les associacions de comerços i empreses del territori, especialment en el període nadalenc.

Per a finalitzar l'acte, una vegada es van visionar les diferents versions de l'anunci així com el seu making of, es va procedir a fer entrega d'un xicotet detall a totes les persones que han col·laborat en el projecte.

Informa: Pactem Nord Fotos: Sabín

fotos face

900-acep-en-presentacion-2

01 Novembre 2015
FaceBook  Twitter  
quepaso portada 1

Altres