L'equip de govern es presenta davant dels treballadors municipals per a explicar les competències de cada regidor

El dimarts 23 de juny, el nou equip de govern es va presentar els treballadors de la brigada i de l'ajuntament. Dos visites en què van explicar quines delegacions porta cada un d'ells i la predisposició a treballar els huit components com a gestors, oblidant diferències polítiques per a obtindre el bé comú, tasca per a la que demanen la col·laboració de tots els treballadors municipals.

Era dia de bou, però també de treball en l'ajuntament, així que el 23 de juny, després del tancament i hores abans de la tromba que va adornar la baixada de caixons, els huit regidors que formen l'actual equip de govern es van reunir en el magatzem de la Brigada Municipal d'Obres i Serveis, en un simbòlic cercle, per a explicar les funcions de cada un dels regidors i l'alcalde.

Una reunió ràpida, relaxada, que va començar sobre les 13 hores i va finalitzar amb algunes preguntes dels membres de la brigada, sempre atents a les reivindicacions i a les reclamacions que els corresponen com a col·lectiu i a títol personal.

Una primera presa de contacte que va tindre la seua continuïtat a les 14 hores, en el saló de plens, amb els funcionaris i la resta de treballadors de l'ajuntament, la Casa de Cultura i el poliesportiu. El mateix procediment, però amb un final distint: ací no va haver-hi preguntes.

En ambdós casos, una idea va tractar de transmetre l'equip de govern, idea que l'alcalde Enric Esteve sintetitzava en una frase: “No som de distints partits ni de distints colors, som huit gestors disposats a què l'ajuntament funcione el millor possible i per a això és fonamental la col·laboració de tots els treballadors, perquè són la cara visible de l'ajuntament, els que estan en contacte directe amb els veïns i els primers que han d'intentar resoldre qualsevol dubte o problema”.

Després de les presentacions es va fer pública la distribució de responsabilitats a cada regidor i al propi alcalde.

Mitjançant una resolució d'alcaldia, l'alcalde Enric Esteve va publicar les delegacions de competències que li atribuïx la legislació local i que són les següents.

Enric Esteve Ramón: alcaldia, comunicació, promoció del valencià i policia local.

Mª Dolores Sánchez Parra: àrea econòmica, contractació, recursos humans, administració i règim intern, promoció econòmica i ocupació.

Juan José Manzaneque Gómez: mobilitat, medi ambient i turisme.

Xavier Alcácer Sanchis: platja, enllumenat públic, parcs i jardins, joventut, cultura i esports.

Ana Gómez-Pimpollo Orellana: urbanisme, ordenació del territori i paisatge, patrimoni, residus sòlids, cicle integral de l'aigua, serveis municipals, brigada municipal d'obres i serveis i neteja viària.

Mª del Mar Mazo Jiménez: serveis socials, tercera edat, dona, escoles taller, agermanaments, vivenda i mercats.

Juan Miguel Bayarri Moreno: protecció civil i emergències, sanitat, consum, comerç, festes, falles, festejos taurins, ramaderia, urbanitzacions i seguretat ciutadana en les urbanitzacions.

Mari Carmen Cortell Albert: administració electrònica, transparència, noves tecnologies, participació ciutadana, protecció de dades i educació.

Informa i fotos: Sabín

580-nuevo-equipo-gobierno-2

28 Juny 2015
FaceBook  Twitter  
quepaso portada 1

Altres