Després de l'èxit de la Targeta ON, el màrqueting on line arriba als xicotets comerciants amb un curs sobre xarxes socials

Després de l'èxit de la Targeta ON, el màrqueting on line arriba als xicotets comerciants amb un curs sobre xarxes socials

L'Associació de Comerciants i Empresaris de Puçol (ACEP), junt amb la Federació d'Associacions de Comerciants i Empresaris de l'Horta Nord (Facenord) i l'Ajuntament de Puçol han organitzat un curs perquè els empresaris aprenguen a utilitzar les xarxes socials: el màrqueting on line arriba al xicotet i mitjà comerç de la població, després de l'èxit de la posada en marxa de la Targeta ON.

Els dies 24 i 25 de gener, una quinzena de socis d'ACEP no dinen: són xicotets comerciants que han d'atendre el seu negoci, però també volen formar-se, per això aprofiten l'horari de 14.30 a 16.30 per a assistir a classe en l'aula d'informàtica la Casa de Cultura.

L'associació de comerciants ha organitzat este curs, finançat per Facenord, amb el que pretén ajudar als xicotets i mitjans comerciants de l'associació a potenciar el seu negoci a través de Facebook, Lindkedin i Twitter. Per a molts és el seu primer contacte amb el màrqueting on ‘line'.

El curs està obert a qualsevol comerciant de Puçol, encara que els socis d'ACEP compten amb l'avantatge que tenen la inscripció gratis”, explica Pedro Sánchez Bosch, president de l'associació local i també de Facenord. “És una introducció perquè els xicotets comerços aprenguen a crear pàgines que puguen tindre fans i realitzar a través d'elles promocions, sortejos i tot tipus d'actuacions de màrqueting on line”.

Silvia Muñoz i José Ignacio són els profes del curs, ambdós amb experiència en la gestió de xarxes socials i en la impartició de projectes formatius. Per a ells és clau estar hui en dia en les xarxes socials, “pel que el mer fet que estigueu ací, en este curs, ja suposa un avantatge competitiu para el vostre negoci hui en dia”.

El curs naix sorgix com una conseqüència lògica de l'èxit que està tenint la Targeta ON: no sols a través de les visites a la seua pàgina web (www.targetaon.com) sinó també amb els mails, els SMS i la resta de mecanismes de promoció posats en marxa per ACEP en este últim trimestre, sempre utilitzant Internet com a vehicle: al començament de gener ja han superat els 1.500 socis de la targeta… i això que acaba de nàixer.

No hi ha dubte que la Targeta ON està funcionant i cada dia són més els veïns que s'animen a consultar les seues promocions i realitzar les seues compres a través dels cupons que es publiquen en la seua pàgina web”, assegura el regidor de comerç, José Mª Esteve. “És lògic que l'associació de comerciants amplie les seues propostes a través d'Internet, d'ací que un curs sobre l'ús de xarxes socials siga una activitat complementària que pot ajudar a més d'un comerç local a fidelitzar clients”.

Informa: Sabín

fotos_noticia

097-curso_redes_sociales-5

 

25 Gener 2013
FaceBook  Twitter  
quepaso portada 1

Altres