Tripuçol potencia el planter amb noves activitats, com l'excursió amb bici a Navajas

L'últim cap de setmana d'octubre, Tripuçol va realitzar la primera acampada de la temporada 2012-2013, en esta ocasió els xavals del club (Carlos, Eric, Pablo, Jorge, Jaime, Jesus, Jose Miguel, Adrian, Jordi, Ahinoa i Alejandro) junt amb els entrenadors (Inés Barres i Vicente Pamblanco) i la companyia d'Enrique Sancho, van eixir des del poliesportiu municipal amb les bicis de muntanya direcció Navajas, on es van allotjar en el càmping Altomira.

El dissabte 27 d'octubre, a les 8.30 del matí, començaven les activitats d'un gran cap de setmana. Des del poliesportiu municipal vam eixir direcció Navaixes amb la companyia d'altres adults del club, que ens van acompanyar fins quasi la mitat del recorregut i van compartir quilòmetres i anècdotes amb estos jóvens esportistes.

Una vegada realitzada la pujada a la mola i la baixada per la senda dels caçadors (preciosa) vam arribar a Albalat dels Tarongers, vam agafar la nacional i al cap d'un estona arribem a Torres Torres on vam esmorzar, ja amb els germans Collado que es van unir al grup. Una vegada vam acabar d'esmorzar, vam agafar la via verda que ens portaria al nostre destí.

Després de vàries parades per a observar els paratges on discorria la ruta, vam arribar a Altura a això de les 13.30 hores, on es va unir al grup José Miguel. Vam dinar tots junts i vam reprendre la marxa fins a arribar a Navajas a això de les 15.00 hores.

Ens vam allotjar en unes cases de fusta molt fanfarrones, vam sortejar les habitacions i vam fer un poc de sesta ja que estàvem cansats després d'estar tot el dia pedalejant.

Una vegada reposades les forces, vam eixir a trotar pel paratge del salt de la nóvia, on vam disfrutar dels seus paisatges i de la seua espectacular cascada. Els xavals no van desaprofitar l'ocasió per a acostar-se a la cascada i disfrutar un estona dels dolls d'aigua. Vam berenar, vam fer una volta pel poble i vam tornar a les cases per a dutxar-nos i relaxar-nos un poc abans d'anar a sopar.

Amb un va fregir hivernal i amb mínimes de 4 graus i sensació de 0 graus pel vent, vam anar corrent des de les cases de fusta al restaurant del càmping, on ens tenien preparatel sopar.

Vam sopar i vam estar un estona passant-lo bé amb les anècdotes del dia i la resta d'historietes. Una vegada vam acabar de sopar, ens vam despedir fins a l'endemà, ja que el temps no acompanyava per a res més, i ens en vam anar fins a les nostres cases a descansar i agafar forces per a l'endemà, que ens esperava la tornada a casa.

Va amanèixer i després de carregar les piles amb un copiós desdejuni, vam arreplegar tots els nostres equipatges i els vam carregar en el cotxe de suport: ja estàvem preparats per a tornar a casa.

Encara que seguia amb va fregir i vent, esta vegada ho teníem a favor, ja que bufava direcció sud-est i junt amb el terreny que picava cap avall ens vam plantar en poc més d'una hora en Torres Torres, on vam esmorzar i vam prosseguir el camí de tornada, esta vegada vam anar per Sant Esperit i Monasterios, per a arribar a això de les 13.30 hores al poliesportiu, on vam donar per finalitzades totes les activitats del cap de setmana.

Esta ha sigut la meua primera acampada amb l'escola i ha sigut una experiència inoblidable, ja que l'ambient que es respira és immillorable. Bo, crec que tots ens ho vam passar magníficament i amb ganes de repetir.

És la primera de les moltes activitats que es tenen previstes enguany per a tots els membres del club, ja que l'objectiu principal és promoure la participació de tots els socis del club d'una forma més integrada, així com promocionar les categories bases, ja que sense ells el club no seria el mateix.

Esperem que esta temporada 2012-2013 siga una temporada de creixement i alegries per a tots els membres del club.