Tens alguna gestió a realitzar amb l'Ajuntament de Puçol mentre dura l'estat d'alarma?

Des del 16 de març, no s'atenen visites directes a l'Ajuntament de Puçol, excepte casos puntuals que són degudament anunciats per les xarxes socials municipals (com l'emissió de certificats digitals). Les gestions les pots realitzar des de casa a través de diferents números de telèfon i també a través de la Seu Electrònica y de l’Oficina Virtual Tributària.

Els telèfons habilitats durant l'estat d'alarma són exclusivament els següents, sempre en horari de dilluns a divendres, de 8.30 a 13.00 hores:

Ajuntament: 961 421 303
Agència de Col·locació: 961 421 258

Benestar Social961 466 145
Casa de Cultura: 961 421 949
Contractació: 961 420 046
Gestió Tributària: 961 465 787
Intervenció: 961 421 140
Ocupació Via Pública i Multes: 961 465 751
Padró: 961 420 314
Poliesportiu: 961 422 903
Urbanisme: 961 465 720
Recaptació: 961 424 070
Recursos Humans: 961 420 009
Secretaria: 961 421 477

Si vols realitzar les teues gestions telemàticament, pots fer-ho a través de la Seu Electrònica: https://bit.ly/2Vuw2YZ.

Depenent de la mena de tràmits, també pots realitzar-los des de casa a través de l'Oficina Virtual Tributària: https://bit.ly/2Kt4bBW.

I recorda: per a vèncer al coronavirus, queda't a casa.

Informa: Sabín | Cartell: Sento Pascual

22 abril 2020
FaceBook  Twitter  

Altres